Eiwitdieet schema

Voordat je aan het eiwitdieet begint, is het belangrijk om vooraf een schema te maken waarin je verwerkt hoe laat en wat je precies gaat eten. Het is belangrijk om je aan dit schema te houden. Het beste dieet is het dieet dat je uit eigen ervaring samenstelt, dit zal je het beste volhouden.

Je wilt een aantal kilo’s verliezen, misschien die laatste kilo’s, of misschien wil je voor jouw trouwdag in die mooie jurk passen, of je hebt binnenkort een geweldig feestje waarbij je er wat slanker wilt uit zien? Tal van redenen dat je op korte tijd gewicht wilt verliezen en daarom ben je hier beland! Waarschijnlijk heb je al veel gelezen over het eiwitdieet maar een echt goede schema is nog niet van pas gekomen, dan ben je hier op het juiste adres!

Allereerst geef ik je een aantal tips:

– Drink anderhalve liter water per dag. Dit zorgt ervoor dat je minder vocht vast houd en het lichaam reinigt.
– Loop niet te hard van stapel bij het volgen van dit dieetschema, het is niet erg als het af en toe een keertje mis gaat maar geef nooit op wanneer het even niet gaat.
– Ga 2 keer per week op de weegschaal staan (de dag dat je begint, en de dag dat je eindigt). Je zult gegarandeerd gewichtsverlies zien!
– Zorg ervoor dat er deze week geen verleidingen in de weg kunnen staan, geen leuke feestjes of uitnodigingen, licht eventueel vrienden of familie in.

7 dagen eiwitdieet:

Dag 1:
’s Morgens: 3 eieren, een tomaat, 1 naturel cracker, gemengde sla en een kopje groene thee met stevia.
’s Middags: Grapefruit, twee eieren, een tomaat en een komkommer, kopje groene thee met stevia
’s Avonds: 3 eieren, 3 crackers, 1 kipfilet en eventueel een kopje thee met stevia.

Dag 2:
’s Morgens: 2 eieren, 2 tomaten, een tomaat en een kopje groene thee met stevia.
’s Middags: Grapefruit, 2 eieren, gemengde sla
’s Avonds: Een steak, een salade gemaakt van tomaat, sla en komkommer, eventueel een kopje thee met stevia

Dag 3:
’s Morgens: 2 eieren en 1 tomaat, een kopje groene thee met stevia
’s Middags: gemengde sla en 2 crackers
’s Avonds: spinazie en gemengde sla met komkommer

Dag 4:
’s Morgens: 2 eieren, 2 tomaten en een kopje groene thee met stevia
’s Middags: magere kwark en gemengde salade
’s Avonds: een stukje vis en gemengde sla, een kopje groene thee met stevia

Dag 5:
’s Morgens: 2 eieren en 1 komkommers, 1 tomaat en een kopje groene thee met stevia
’s Middags: 2 crackers en gemengde sla
’s Avonds: spinazie en een steak, kopje thee met stevia

Beste eiwitten zoeken

Nieuwsbrief

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *